TeamViewer QuickSupport
Arvutiämblik osutab tehnilistes küsimustes kaughalduse teenust. Meie moodul TeamViewer Quicksupport sobib operatsioonisüsteemidele Windows, Mac ja Linux, aga ka Android või iOS opsüsteemiga tahvelarvutitele ja nutitelefonidele.
Valige süsteem, milles kavatsete TeamViewer QuickSupporti kasutada ja järgige allolevaid juhiseid.
Kaughaldusmooduli installeerimine
Valige kasutatav brauser ja järgige juhist.
Töö kaughaldusmooduliga
1. Te näete meie kaughaldusmoodulit, kuhu saate kirjutada oma nime ja probleemi kirjelduse. Seejärel oodake – meie spetsialistid võtavad probleemi lahendamiseks Teiega ühendust.
2. Kui üks meie asjatundjatest Teie tellimusele reageerib, kuvatakse ekraanile kinnitusaken. Klõpsake Allow (Luba). Pärast seda on spetsialistil luba Teie arvuti haldamiseks.
Töö mooduliga järgmistel kordadel
1. Kui Teil tekib jälle vajadus toe järele, klõpsake pärast esmakordset käivitamist töölauale ilmuval lipikul Arvutiämblik Support.
2. Te näete juba tuttavat Arvutiämbliku kaughaldusmoodulit. Täitke väljad Name (Nimi) ja Problem description (Probleemi kirjeldus). Oodake, kuni üks meie spetsialistidest Teiega ühendub.
Nüüd saate meilt oma mobiilseadmetele tehnilist kaughaldust. Tehnilised spetsialistid saavad kasutada vestlust, saata faile mobiilseadmest arvutisse ja vastupidi, vaadata seadme informatsiooni, peatada protsesse, vastu võtta ja edastada Wi-Fi seadistusi ja teha palju muud.
Samuti on nüüd saanud võimalikuks teie seadme selline haldamine, et tehnilised spetsialistid saavad sellele juurdepääsu justkui hoiaksid seda ise käes.
Nutitelefoni margist ja mudelist sõltuvalt võib ekraanikuva pildil olevast erineda.
Paigaldage oma mobiilseadmesse TeamViewer QuickSupport, mis võimaldab meie spetsialistidel toe pakkumiseks luua ühendus Android-seadmega.
4. Luba seadme haldamine.
5. Kinnitage eemalt haldamise seansi algus. Pärast seda on spetsialistil luba teie seadet hallata.
Nüüd saate meilt oma mobiilseadmetele tehnilist kaughaldust. Tehnilised spetsialistid saavad kasutada vestlust, saata faile mõlemas suunas, vaadata seadme informatsiooni, peatada protsesse, vastu võtta ja edastada Wi-Fi seadistusi ja teha palju muud.
Paigaldage oma mobiilseadmesse TeamViewer QuickSupport, mis võimaldab meie spetsialistidel toe pakkumiseks luua ühendus iOS-seadmega.
2. Käivitage rakendus QuickSupport. Hüpikaknas klõpsake valikule Luba.
3. Teatage meie spetsialistile oma ID. Kui spetsialist on ühendunud, kuvatakse hüpikaken. Klõpsake Allow (Luba).
4. Võite alustada otseülekandega ja näidata oma telefoni ekraani. Selleks valige Start Broadcast.
5. Ilmub ekraani salvestuse aken. Valige loendist TeamViewer Kui loendist puudub valik TeamViewer, toimige järgmiselt.
6. Lisage juhtimiskeskusesse ekraani salvestus. Selleks liikuge telefoni seadetesse ja valige Juhtimiskeskus.
7. Leidke elementide loendist Ekraani salvetus ning lisage see juhtimiskeskusesse, vajutades nuppu +. Valik peaks ilmuma menüüsse Käivita menu.
8. Liikuge tagasi TeamViewerisse. Avage Juhtimiskeskus, libistades näpuga ekraanil alt üles. Kui teil on iPhone X ja hilisem või iOS 12 ja hilisem versioon, libistage ekraani paremast ülaservast näpuga alla. Klõpsake ekraani salvestuse valikul.
9. Valige ekraani salvestuse rakenduste loendist TeamViewer . Pärast seda algab ekraani jagamine meie spetsialistiga.
10. Järgmisel ühendamisel saate jagada ekraani otse TeamVieweri rakendusest, klõpsates valikule Start Broadcast.
Valikud paneelil TeamViewer
Kui üks meie spetsialiste on Teiega ühendunud, kuvatakse ekraani paremasse alumisse nurka seansi halduspaneel.
Millel on järgmised võimalused:
Sulguvad kõik aktiivsed kaughalduse seansid.
Kui soovite, et meie spetsialist Teid näeks, saate talle edastada veebikaamera video.
- Avage tööriist My video (Minu video).
- Viige kursor oma profiili kujutisele ja klõpsake kaamera ikoonil. Algab video edastamine Teie veebikaamerast.
- Veebikaamera video edastamise lõpetamiseks klõpsake uuesti samal ikoonil.
Kasutage kaughalduse seansi ajal meie spetsialistiga suhtlemiseks tööriista Audio.
- Avage tööriist Audio.
- Klõpsake mikrofoni ikoonil. Nüüd saate peakomplekti abil suhelda.
- Mikrofoni väljalülitamiseks klõpsake uuesti samal ikoonil.
Tööriist Chat (Vestlus) võimaldab aktiivse seansi ajal vestluspartneriga tekstisõnumite vahendusel suhelda.
- Avage tööriist Chat (Vestlus).
- Vahetage sõnumeid otse avanenud tööriistas.
Tööriista File box (Failihoidla) abil saab avada üksteisele ligipääsu failidele.
- Avage tööriist File box (Failihoidla).
- Lohistage soovitud faili tööriistas või klõpsake faili valimiseks tööriista paremas alumises nurgas oleval ikoonil.
Selles tööriistas näidatakse kõigile kasutajatele joonistamisakent, mille instrumentide abil saab joonistada või kirjutada mida tahes.
- Avage tööriist Whiteboard (Valge tahvel).
- Valige instrument ja asuge ekraanile joonistama.
- Klõpsates nuppu Save (Salvesta), saate kõik joonistused säilitada ekraanipiltidena. Kõigi joonistuste eemaldamiseks klõpsake nuppu Delete (Kustuta).