Amblik Meeting Room: teie võti tõhusaks koosolekuruumide haldamiseks

Nutikas staatus-ekraan teie koosolekuruumi jaoks

Optimeerige ruumi kasutamist ja suurendage tootlikkust Amblik Meeting Roomiga

Amblik Meeting Room on meie poolt välja töötatud lahendus interaktiivse staatus-ekraani jaoks. See on elektrooniline seade, mis paigaldatakse koosolekuruumi või nõupidamisruumi sissepääsu juurde. Staatus-ekraan näitab ruumi praegust olekut (vaba või hõivatud) ning annab teavet planeeritud kohtumiste kohta.

Ekraan on ühendatud Microsoft 365 kohtumiste broneerimissüsteemiga, mis tagab teabe automaatse reaalajas uuendamise.

Ekraani abil saavad töötajad koheselt ruumi broneerida või seda ühe klõpsuga hõivata.

Tihti jagatakse koosolekuruume ja nõupidamisruume mitme organisatsiooni vahel. Amblik Meeting Room arvestab sellise kasutusvõimalusega ja pakub mugavat broneerimisvõimalust erinevate organisatsioonide töötajatele.

AMBLIK MEETING ROOM eelised

Madalad juurutamiskulud

Avatud lähtekood

Töötab otse tuttavate kalendritega Microsoft 365 keskkonnas

Tehnilised nõuded

Microsoft 365

1 x Exchange Online Plan 1

1 x Power Apps per App Plan 

Nõuded tahvelarvutile

Soovitatav ekraani suurus – 10″

Internetiühendus

Toiteühendus

Operatsioonisüsteem Android – versioon 10 või uuem

Chrome või Edge

Kuidas see TÖÖTAB?

Oleku kuvamine

Ekraan näitab ruumi praegust olekut: vaba või hõivatud. 

Kohtumiste teave

Näete planeeritud kohtumiste ja nende kestuse teavet.

Koha peal broneerimine

Töötajad saavad koheselt ruumi broneerida või seda kiireks kohtumiseks hõivata otse ekraanilt.

Demonstratsioon ONLINE

Uurige, kuidas seadistada ja kasutada interaktiivset staatus-ekraani. Aitame teil tööd alustada, vastame kõigile küsimustele ja pakume tasuta tehnilist konsultatsiooni.

Liituge meiega TÄNA!

Ärge jätke kasutamata võimalust optimeerida oma kontori koosolekuruumide kasutamist. Valige Amblik Meeting Room juba täna ja lihtsustage kohtumiste haldamise protsessi!

Staatus-ekraanide kasutuseelised koosolekuruumides

Staatus-ekraanide kasutuselevõtt võib märkimisväärselt suurendada kontori operatiivset tõhusust, muuta kohtumiste planeerimise protsessi lihtsamaks ning parandada üldist muljet nii töötajatele kui ka külastajatele.

Läbipaistvus ja teabe kättesaadavus

Ekraanid näitavad kohtumiste ajakava kogu päeva jooksul või kindla ajavahemiku jaoks, tagades selguse kõigile osalejatele.

Protsesside automatiseerimine

Microsoft 365 broneerimissüsteemi integreerimine võimaldab automatiseerida koosolekuruumide haldamist, vähendades käsitsi andmesisestuse vajadust ja inimlike vigade tõenäosust.

Otsinguaega vähendamine

Ruumi oleku ja kättesaadavuse kiire kuvamine võimaldab töötajatel kokku hoida aega sobiva kohtumispaiga leidmiseks.

Broneerimise paindlikkus

Töötajad saavad ruume otse ekraanilt broneerida, lihtsustades broneerimisprotsessi ja võimaldades ressursse tõhusalt kasutada kohtumiste tühistamise korral.

Kontori väljanägemise parandamine

Kaasaegsed staatus-ekraanid võivad täiendada kontori interjööri, rõhutades töökoha uuenduslikkust ja tehnoloogilisust.

Individuaalsete lahenduste disain ja arendus

Amblik Meeting Room on Microsoft Power Apps, rakendus, mis on välja töötatud Microsoft Power Platform. Microsoft Power Apps võimaldab arendada rakendusi, mis kasutavad Microsoft 365, või muid andmeallikaid. Power Apps, võimaldab luua ärirakendusi ja keerukaid töölahendusi protsesside automatiseerimiseks ja tööviljakuse parandamiseks.

Ambliku arendustiim koosneb kogenud professionaalidest, sertifitseeritud spetsialistidest, kellel on kogemus Microsoft Power Apps lahenduste väljatöötamises ja juurutamises.

Oleme valmis arvestama teie soovidega ja pakkuma teie ärilahendusele sobiva versiooni.

+372 509 62 44
 support@amblik.ee

Kaugtugi
Download TeamViewer Remote Control

Windows, Mac, Linux, Android, iOS